17 November 2006

羽泉 Has It

This song is performed by a Chinese group called 羽泉. Influenced by my 2nd sis CLH, she firstly introduce me this group few years back, 00 or 01? Cant remember.
I like some of 羽泉's songs, and this is one of my favourite.



Lyrics:

羽泉 Has It

天空被雷雨划破
黑夜有了火
流星挣脱了银河
愿望有寄托
仙人掌开出花朵
沙漠就有了颜色
海在不远处唱歌
城市有耳朵

has it不管世界多少诱惑
我有我选择
has it与众不同
我有我性格
has it不管世界多么辽阔
我有我自我
生命燃烧这一次
我有我快乐

不管世界多么辽阔
我有我自我
生命燃烧这一次
我有我快乐
lala~ lalalalala~
生命只燃烧一次
去找寻真的自我
我有我自由
我有我快乐

No comments:

Post a Comment